Dolar 46,4627
Euro 53,2248
Altın 6.260,77
BİST 14.820,81
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Bursa 30°C
Parçalı Bulutlu
Bursa
30°C
Parçalı Bulutlu
Pts 30°C
Sal 30°C
Çar 30°C
Per 31°C

Osmangazi’den yeşil alanlarda hummalı çalışma

Osmangazi’den yeşil alanlarda hummalı çalışma
22 Haziran 2026 13:57
28
A+
A-

Osmangazi Belediyesi, vatandaşların güvenli, sağlıklı ve konforlu bir ortamda vakit geçirebilmesi amacıyla ilçe genelindeki park, bahçe, yeşil alan ve çocuk oyun alanlarında bakım çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.

 

Osmangazi Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri, park ve bahçelerde uzayan otları düzenli olarak biçerek hem çevre temizliğini sağlıyor hem de yeşil alanların daha düzenli ve estetik bir görünüme kavuşmasına katkıda bulunuyor. Yürütülen çalışmalar sayesinde vatandaşların dinlenme, spor ve sosyal aktivitelerini gerçekleştirdiği alanlar daha kullanışlı hale gelirken, zararlı haşerelerin oluşumunun da önüne geçiliyor.



 

Özellikle yaz aylarında artan kullanım yoğunluğu dikkate alınarak gerçekleştirilen bakım çalışmaları kapsamında, çocuk oyun alanlarından yürüyüş yollarına kadar tüm yeşil alanlar titizlikle elden geçiriliyor. Belirlenen program doğrultusunda ilçenin dört bir yanında çalışmalarını sürdüren ekipler, park ve bahçelerin her zaman temiz, bakımlı ve kullanıma hazır durumda kalmasını sağlıyor.

 

“Osmangazi’de Parklar Bakımlı ve Temiz”

 

Osmangazi Belediyesi’nin düzenli olarak bakımını gerçekleştirdiği parklarda keyifli vakit geçirdiklerini belirten vatandaşlar, “Parklara gelerek ailemiz ve çocuklarımızla birlikte güzel zaman geçiriyoruz. Osmangazi Belediyesi’ne sunduğu hizmetlerden dolayı teşekkür ediyoruz. İlçemizdeki parkların temiz, düzenli ve bakımlı olması bizleri mutlu ediyor. Parklarda ot biçme çalışmaları düzenli olarak yapılıyor. Bakım ve temizlik hizmetleri de aksatılmadan sürdürülüyor. Bu sayede boş vakitlerimizi güvenli, huzurlu ve konforlu ortamlarda değerlendirebiliyoruz. Osmangazi Belediye Başkanımız Erkan Aydın’ın çalışmalarından memnunuz ve kendisine teşekkür ediyoruz” ifadelerini kullandı.

YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.