Bursa 29°C
Parçalı Bulutlu
Bursa
29°C
Parçalı Bulutlu
Pts
30°C
Sal
30°C
Çar
30°C
Per
31°C
İnegölspor Teknik Direktörü Hasan Erkin Şimşir, deplasmanda 2-2 berabere kaldıkları Uşakspor maçına ilişkin değerlendirmelerde bulundu.
Maçın ardından gazetecilere açıklama yapan Hasan Erkin Şimşir, “Her puan değerli dedik. Her maçtan puan çıkartmaya çalışıyoruz. Son maça kaldı. Bir 90 dakika kaldı. Avantajımız şu düşmüş olarak gelen bir takım. Beraberlik bize yetiyor ama galip gelirsekte ligi hiç olmazsa galip gelerek bitirmek istiyoruz. Benim sinirlendiğim taraf puan değil. Puana seviniyorum da, oyun olarak hak etmiyoruz. Sıkıntılı oynuyoruz. Tabi çocuklar da haklı, stresli maçlar oynanıyor. İnşallah İnegöl kümede kalacak. Önümüzdeki seneye bakacağız” dedi.