Dolar 46,6255
Euro 53,1127
Altın 6.130,13
BİST 14.274,02
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Bursa 32°C
Parçalı Bulutlu
Bursa
32°C
Parçalı Bulutlu
Cts 31°C
Paz 31°C
Pts 33°C
Sal 35°C

İnegöl’de Vatandaş Sordu, Başkan Cevapladı

İnegöl’de Vatandaş Sordu, Başkan Cevapladı
28 Haziran 2026 12:45
39
A+
A-

İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, mahalle buluşmaları kapsamında Ertuğrulgazi Mahallesi sakinleriyle bir araya geldi. Bölgenin soruları ve vatandaşların talepleri görüşüldü.

Ortak akıl ve katılımcı yönetim anlayışı ile vatandaşların fikir ve önerilerine önem veren İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, belirli aralıklarla yapılan mahalle buluşmalarını sürdürüyor. “Milletle bütünleşen belediyecilik” anlayışı ve “Vatandaş Soruyor, Başkan Cevaplıyor” sloganıyla yapılan mahalle buluşmalarının bu haftaki adresi Ertuğrulgazi Mahallesi oldu.

Ertuğrulgazi Mahallesi Seçkin Sokakta bulunan semt sahasında gerçekleştirilen buluşmaya Belediye Başkanı Alper Taban ile birlikte İnegöl Belediyesi Başkan Yardımcıları, daire müdürleri, kurumlardan temsilciler ve Ertuğrulgazi Mahalle Muhtarı Yıldız Cabir katıldı. Program başlangıcında kısa bir selamlama konuşması yapan İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban “Bu buluşma vesilesiyle hicri yeni yılınızı da kutluyorum. Muharrem ayınızı tebrik ediyorum” dedi.



BİZ ÇÖZÜM İÇİN BURADAYIZ

Programa katılan vatandaşlara teşekkür eden Taban, “Davetimize icabet ettiğiniz, bu akşam burada bizlerle birlikte olduğunuz için her birinize çok teşekkür ediyorum. Bu buluşmaları ne için yapıyoruz? Özellikle sizlerden mahallenizde yaşadığınız sorunlar, problemler, bizlere iletmek istediğiniz tavsiyeler, öneriler varsa bunlarla ilgili birinci ağızdan bunları sizlerden duyalım istiyoruz. Mahallemizde veya diğer muhitlerimizde var olan eksiklerimizin bizler de farkındayız. Hiçbir şeyi de bahane etmiyoruz. Nihayet itibariyle çözüm için buradayız, biz çözüm makamıyız” diye konuştu.

Konuşma sonrası Başkan Taban sözü vatandaşlara bıraktı. Gece geç saatler kadar devam eden istişarelerde mahalle sakinleri bölgeleri ve İnegöl ile ilgili merak ettikleri konuları, şikayetlerini, eleştirilerini ve tavsiyelerini doğrudan Başkan Taban’a iletme imkanı buldu. Karşılıklı istişareler de yapılarak fikir alışverişinde bulunuldu.

VATANDAŞLARA AŞURE İKRAMI YAPILDI

Mahalle buluşması programı sırasında İnegöl Belediyesi Gastro İnegöl restoranı tarafından vatandaşlara Muharrem ayı nedeniyle aşure ikramları da yapıldı.

YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.