İmamoğlu’ndan Adalar turu
İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu’nun gerçekleştirdiği Adalar turu, renkli görüntülere sahne oldu. İmamoğlu ilçe sakinlerinden sorunları dinledi, Ediz Hun’u ziyaret etti. İstanbul Büyükşehir Belediye (İBB) Başkanı Ekrem İmamoğlu ve Adalar Belediye Başkanı Erdem Gül, Adalar mesailerinin ikinci bölümünde, ilk olarak Büyükada’daki Anadolu Kulübü’nde ilçe sakinleriyle bir araya geldi. Yaklaşık 50 Ada sakini, ilçeleriyle ilgili sorunları İmamoğlu’na aktardı. Vatandaşların sorunlarını not alan İmamoğlu, beraberindeki kurmaylarına konularla ilgilenmeleri talimatı verdi. Geçmiş dönemde Adalar’ın İBB tarafından göz ardı edildiğini vurgulayan İmamoğlu, bu ilgisizliği katılımcılıkla aşacaklarını vurguladı. Adalar’da İBB’nin görünür bir tesisi olmadığına dikkat çeken İmamoğlu, bu kapsamda çalışmalara başladıklarını duyurdu. İSKİ Genel Müdürü Raif Mermutlu da Adalar sakinlerini kurumsal çalışmaları konusunda bilgilendirdi.
İTAFİYECİDEN İMAMOĞLU’NA: “ADALAR’DA İLK KEZ BİR İBB BAŞKANI GÖRÜYORUM”
ALKIŞLARLA KARŞILANDI İmamoğlu ve beraberindeki heyet, Büyükada’daki incelemelerin ardından tekneyle Sedef Adası’na geçti. Yürüyerek adayı dolaşan İmamoğlu, Sedef Adalılar Derneği yöneticileri ile bir araya geldi. Ada sakinleri, taleplerini içeren bir raporu İmamoğlu’na sundu. İmamoğlu’nun ilçedeki sın durağı Heybeliada oldu. Kalabalık bir vatandaş topluluğunun alkışlarla karşıladığı İmamoğlu, yurttaşların fotoğraf çektirme isteklerini yerine getirdi. İlçedeki fayton sorununu sona erdiren elektrikli araçların, Heybeliada’da hizmet verecek bölümünü, park halinde oldukları alanda inceleyen İmamoğlu, İETT bünyesinde görev yapacak personelle tanıştı. İmamoğlu, ilçedeki son durağı olan Heybeliada’dan, geldiği gibi, alkışlar eşliğinde ayrıldı.