Dolar 46,5153
Euro 52,8450
Altın 5.957,42
BİST 14.339,67
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Bursa 32°C
Parçalı Bulutlu
Bursa
32°C
Parçalı Bulutlu
Cum 32°C
Cts 31°C
Paz 31°C
Pts 34°C

Demet Akalın da ’22’ dedi

Demet Akalın da ’22’ dedi
1 Ağustos 2020 20:45
495
A+
A-

Şarkıcı Demet Akalın da Süper Lig’deki takım sayısı tartışmalarına ortak oldu.

Popüler müziğin sevilen isimlerinden Demet Akalın da ülkenin en önemli gündem maddesi haline gelen Süper Lig’deki takım sayısı tartışmalarına katıldı.

Akalın, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada Süper Lig’de takım sayısının 22 olması gerektiğini belirtti.



YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.