Bursa 32°C
Parçalı Bulutlu
Bursa
32°C
Parçalı Bulutlu
Cts
32°C
Paz
31°C
Pts
33°C
Sal
35°C
AK Parti Genel Başkanvekili Binali Yıldırım, Düzce ziyareti sonrasında COVID-19 testinin pozitif çıktığını duyurdu
haberozel.com.tr / DÜZCE (İGFA) – Düzce’yi ziyaret eden AK Parti Genel Başkanvekili Binali Yıldırım, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda COVID-19 testinin pozitif çıktığını duyurdu.
Yıldırım, paylaşımında, “Düzce programımız esnasında gelişen semptomlar sonucu yaptırmış olduğum Covid-19 test sonucum pozitif çıkmıştır. Durumum iyi çok şükür. Doktorlarımızın tavsiyeleriyle tedavime evde devam ederek, bu süreci atlatacağım inşallah. Dua bekler, dua ederiz” ifadelerine yer verdi.