Dolar 46,6247
Euro 53,1238
Altın 6.040,74
BİST 14.328,18
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Bursa 32°C
Az Bulutlu
Bursa
32°C
Az Bulutlu
Cum 32°C
Cts 31°C
Paz 32°C
Pts 33°C

Kestel’de Gençler Sordu Başkan Cevapladı

Kestel’de Gençler Sordu Başkan Cevapladı
26 Haziran 2026 13:27
35
A+
A-

Kestel Belediye Başkanı Ferhat Erol, ilçedeki gençlerle düzenlenen “Gençler Soruyor, Başkan Cevaplıyor” programında bir araya geldi. Samimi bir sohbet ortamında gerçekleşen buluşmada belediyenin devam eden ve planlanan yatırımlarını gençlerle paylaşan Başkan Erol, programın ikinci bölümünde mikrofonu gençlere bırakarak talep ve önerilerini tek tek dinledi.

 

Göreve geldiği günden bu yana vatandaşlarla doğrudan iletişim kurmaya önem veren Kestel Belediye Başkanı Ferhat Erol, özellikle gençlerle düzenli olarak bir araya gelmeye devam ediyor.



 

“Gençler Soruyor, Başkan Cevaplıyor” programı kapsamında gençlerle buluşan Başkan Erol, ilçede hayata geçirilen çalışmaları anlatırken, geleceğe ilişkin projelerini de paylaştı.

 

Programın ilk bölümünde Kestel’de yürütülen çalışmalar hakkında bilgi veren Başkan Erol, yapımı devam eden Gençlik Merkezleri, faaliyete geçirilecek Bilim ve Sanat Merkezi, yenilenen kütüphane, kültürel geziler ve gençlere yönelik sosyal projeleri anlattı.

 

Program boyunca  gençlerle tek tek tanışan Başkan Erol, her öğrencinin görüşünü dikkatle dinledi.

 

Gençlerin eğitimden sosyal yaşama, spordan ulaşım ve kültürel faaliyetlere kadar birçok konuda dile getirdiği önerileri değerlendiren Başkan Erol, ilgili birimlere gerekli çalışmaların yapılması konusunda talimat vereceğini ifade etti.

 

Soru-cevap bölümünde gençlerin taleplerini not alan Başkan Erol, belediye olarak gençlerin fikirlerini önemsediklerini ve her zaman ulaşılabilir bir yönetim anlayışıyla hareket ettiklerini söyledi.

 

Başkan Erol, “Gençlerle Buluşmalarımız Devam Edecek”

 

Programın sonunda gençlere teşekkür eden Başkan Erol, bu tür buluşmaların belirli aralıklarla devam edeceğini belirterek, belediyeciliğin yalnızca hizmet üretmek değil, vatandaşları dinlemek ve birlikte çözüm üretmek olduğunu vurguladı.

Sıcak ve samimi bir atmosferde gerçekleşen program, hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.

 

 

 

YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.