Dolar 46,4973
Euro 52,7952
Altın 6.060,89
BİST 14.344,01
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Bursa 30°C
Parçalı Bulutlu
Bursa
30°C
Parçalı Bulutlu
Per 31°C
Cum 32°C
Cts 32°C
Paz 32°C

Karacabey Belediyesi’nden g’üç’ gösterisi

Karacabey Belediyesi’nden g’üç’ gösterisi
26 Aralık 2020 15:32
366
A+
A-

TFF 2’nci Lig Kırmızı Grup’ta Karacabey Belediyespor, Kardemir Karabükspor’u yenerek 3 maç sonra 3 puanla tanıştı.

Ligin 17’nci haftasında Karadeniz temsilcisini ağırlayan Karacabey Belediyespor, rakibini 3 golle geçerek, 3 maç sonra 3 puanla tanıştı.

Arda’nın 2 gol ve oyunuyla yıldızlaştığı maçta diğer gol Ömer’den geldi.



Karşılaşmayı Karacabey Belediye Başkanı Ali Özkan da takip etti.

Mavi Siyahlılar puanını 25’e çıkardı.

YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.