SON HABERLER
Bursa’dan Dünyaya Maket İhracatı: 3D Maket 20’nci Ülkeye Ulaştı
EİB’nin Çin Hedefi 1 Milyar Dolar İhracat
BTÜ’lü Öğrenciler Geliştirdikleri Yapay Zekâ Destekli Sistemle Dünya Üçüncüsü Oldu
Girişimci kadınlar için İngiltere ile ticaret köprüleri kuruldu TÜRKONFED ve Türkiye İş Bankası’ndan Londra’da girişimcilik diplomasisi Türk İş Dünyası Konfederasyonu (TÜRKONFED) ve Türkiye İş Bankası iş birliğiyle yürütülen Girişimde Kadın Gücü Projesi kapsamında girişimci kadınlar Londra’daki iş ve girişimcilik çevreleriyle buluşturuldu. İki kurumun temsilcilerinin de bulunduğu heyet; kamu kurumları, parlamento temsilcileri, finans, teknoloji, inovasyon ve iş dünyasından isimlerle görüştü. Ziyaretle yeni ticaret köprüleri kurulması, uluslararası iş birliklerinin geliştirilmesi ve Türkiye-İngiltere ilişkilerine katkı sunulması hedeflendi. Türkiye’nin Londra Büyükelçiliği ev sahipliğinde bir resepsiyonun da düzenlendiği ziyaret programına ilişkin değerlendirmede bulunan TÜRKONFED Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı ve İş Dünyasında Kadın Komisyonu Başkanı Prof. Dr. Yasemin Açık, belirsizlik ve kırılmalar çağında kadınların güçlenmesinin Türkiye için bir zorunluluk olduğunu söyledi. İş Bankası KOBİ ve İşletme Bankacılığı Pazarlama Müdürü Özge Küllah Kurtuluş ise sürdürülebilir kalkınmanın temel anahtarının, kadın işletmelerin ekonomiye katılımı ve kadın istihdamının artırılması olduğunu ifade etti. Girişimci kadınların değişen ve dijitalleşen dünyada iş geliştirme süreçlerine daha hızlı ayak uydurmalarına destek olmak amacıyla 2021 yılında Türk İş Dünyası Konfederasyonu (TÜRKONFED) yürütücülüğünde, Türkiye İş Bankası desteği ile başlatılan Girişimde Kadın Gücü Projesi kapsamında İngiltere’nin başkenti Londra’ya bir ziyaret gerçekleştirildi. Ziyarette TÜRKONFED ve Türkiye İş Bankası heyeti ile birlikte programın geçtiğimiz aylarda tamamlanan ikinci fazını başarıyla bitiren Tufetto Kurucu Ortağı ve CEO’su Alev Akarsu, Muntazam Design’ın Kurucusu Ezgi Tokbaylar İlgüy ve Posamas’ın Kurucusu Hande Güventürk de yer aldı. Finans, ekonomi ve siyaset dünyasıyla stratejik temaslar Ziyaret programının ilk gününde Birleşik Krallık Hazinesi'ne bağlı İhracat Finansmanı (UKEF) Küresel Müşteri ve İş Geliştirme Başkanı Vomic Nur Shah, Birleşik Krallık’ın Türkiye Özel Temsilcisi ve Cambridge Milletvekili Daniel Zeichner, Dışişleri, İngiliz Milletler Topluluğu ve Kalkınma Bakanlığı (FCDO) Avrupa Direktörü Kirsty Hayes ve Tüm Partiler Parlamento Grubu Uluslararası Ticaret ve Yatırım Başkan Yardımcısı Barones Arlene Foster ile bir araya gelen heyet; iki ülke arasında devam eden Serbest Ticaret Anlaşması (STA) müzakerelerini, üçüncü ülkelerde iş birliğini, yeni finansman ürünlerini ve KOBİ'lerin dijital-yeşil dönüşüm süreçlerini masaya yatırdı. Programın teknoloji ve finans ayağında ise TheCityUK EMEA Bölgesi Direktör Yardımcısı Chika Muorah ve TechUK CEO’su Julian David OBE ile görüşülerek yapay zeka adaptasyonu, bulut teknolojileri ve finansal hizmetler alanındaki ortaklık fırsatları değerlendirildi. Büyükelçilik Rezidansı’nda özel resepsiyon Yoğun geçen temasların ardından, TÜRKONFED ve İşbank UK ev sahipliğinde Türkiye’nin Londra Büyükelçiliği Rezidansı’nda özel bir resepsiyon düzenlendi. Türkiye’nin Londra Büyükelçisi Osman Koray Ertaş, Londra Menkul Kıymetler Borsası Uluslararası Birincil Pazarlar Başkanı Tom Attenborough ve Birleşik Krallık Başbakanlık Yatırım Ofisi’nden Neil Cosgrove’un konuşmacı olarak yer aldığı davette, Türk ve İngiliz iş dünyası temsilcileri ticari ilişkileri derinleştirme kararlılığını vurguladı. Prof. Dr. Yasemin Açık: “Kadınların iş gücüne katılımı %40’ın üzerine çıkmalı” TÜRKONFED Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı ve İş Dünyasında Kadın Komisyonu Başkanı Prof. Dr. Yasemin Açık, resepsiyonda yaptığı konuşmada Girişimde Kadın Gücü projesinin uluslararası iş birliği köprülerini sağlamlaştırdığını vurgulayarak, “Belirsizlik ve kırılmalar çağında, nüfusumuzun ve yetenek havuzumuzun yarısının potansiyelini tam olarak ekonomiye kazandıramamak, sürdürülebilir kalkınma hedeflerimizle bağdaşmaz. Kadının güçlenmesi, Türkiye için bir tercih değil, bir zorunluluktur. Ülkemizin Kalkınma Planı hedefi, kadınların iş gücüne katılım oranını 2028 yılında %40’ın üzerine çıkarmaktır. Bizler de iş dünyası ve sivil toplum kaslarımızla bu hedefe elimizden gelen katkıyı sunmaya kararlıyız” dedi. “Girişimci kadınlar ülkemizin rekabetçiliğini dünyaya gösterebilir” Ziyarete ilişkin bir değerlendirmede de bulunan Prof. Dr. Açık şöyle devam etti; “Londra’da kamu kurumları, parlamenter gruplar, inovasyon, teknoloji, finans ve KOBİ ekosisteminde faaliyet gösteren kuruluşlarla gerçekleştirdiğimiz görüşmeler, girişimci kadınlara yeni bilgiler ve bakış açıları kazandırıyor. Bu deneyimler; teknoloji, ihracat, finansmana erişim, yeşil ve dijital dönüşüm alanlarında gelişmelerine katkı sağlayacak. Aynı zamanda yeni pazarlara açılmalarına ve küresel ölçekte daha rekabetçi hale gelmelerine de yardımcı olacak. Girişimci kadınlar uluslararası pazarlarda daha görünür hale geldiklerinde, bireysel başarı hikayelerinin ötesine geçerek ülkemizin üretim kapasitesini, inovasyon gücünü ve rekabetçiliğini de dünyaya gösterecektir.” Özge Küllah Kurtuluş: “Girişimci kadınların güçlenmesi için bütüncül bir yaklaşım benimsiyoruz” İş Bankası KOBİ ve İşletme Bankacılığı Pazarlama Müdürü Özge Küllah Kurtuluş, sürdürülebilir kalkınmanın temel anahtarının kadın işletmelerinin ekonomiye katılımı ve kadın istihdamının artırılması olduğunu söyledi. Bu anlayışla 8 Mart 2023 tarihinde “Kadının Güçlenmesi Bildirgesi”ni yayınladıklarını ifade eden Kurtuluş, “Bu bildirge ile girişimci kadınlara 5 yıl içerisinde 100 milyar TL finansman sağlama ve 15 bin kadına finansal okuryazarlık eğitimi verme taahhüdünde bulunmuştuk. Finansman hedefini, 5 yıl olmadan önce 2025 yılının ilk yarısında gerçekleştirdik ve taahhüdümüzü 2028 yıl sonuna kadar 250 milyar TL’ye yükselttik. Girişimci kadınlara finansal okuryazarlık eğitimi verilmesi taahhüdümüzün ise 3 yıl içerisinde %68’ini tamamladık. Girişimci kadınların güçlenmesine yönelik finansal ve eğitim desteğini içeren bu bütünsel yaklaşım, kadınların ekonomik hayattaki varlığını güçlendirmeyi stratejik bir öncelik olarak ele aldığımızın önemli, somut bir göstergesi” diye konuştu. “Girişimde Kadın Gücü Projesi, kadın erkek eşitliğine duyarlı perspektifin iş dünyasında yaygınlaşmasına katkı sağlıyor” Ziyarette, Girişimde Kadın Gücü Projesi ile bugüne kadar 12 binin üzerinde girişimci kadına doğrudan ulaştıklarını vurgulayan Kurtuluş, 2026-2027 yıllarını kapsayan projenin üçüncü fazında 7.500 girişimci kadına daha ulaşmayı hedeflediklerini, bu süreçte 120 girişimci kadına mentörlük desteği ve iş geliştirme ödülleri sunarak da girişimci kadın ekosisteminin güçlendirilmesini planladıklarını söyledi. Yapay zeka ve küresel yatırım fırsatları değerlendirildi Ziyaretin ikinci gününde Birleşik Krallık Küçük İşletmeler Federasyonu (FSB) Uluslararası İlişkiler Direktörü Lucy Monks, Tüm Partiler Parlamento Grubu (APPG) İnovasyon, Girişimler ve KOBİ Sekreteryası adına Giles Roca, Paul Stockall, Alex Brooeks ve Birleşik Krallık Üreticiler Derneği (MakeUK) Yönetim Kurulu Başkanı Lord Harrington ile bir araya gelen heyet; STA müzakerelerini, KOBİ'lerin dijital-yeşil dönüşüm süreçlerini ve imalat sanayisinde üçüncü ülkelerle ortak iş birliği fırsatlarını masaya yatırdı. Programın teknoloji, girişim sermayesi ve inovasyon odağında ise Future Planet Capital Yönetim Kurulu Başkanı Douglas Hansen‑Luke ve EdenBase Yönetim Kurulu Başkanı Eric Van der Kleij ile görüşülerek; yapay zeka adaptasyonu, derin teknoloji yatırımları, kuantum bilgisayarların ticarileştirilmesi ve Türk girişimcilerin uluslararası sermayeye erişim imkanları değerlendirildi. 2027 yılı sonuna kadar yaklaşık 20 bin girişimci kadına ulaşılması hedefleniyor 2021 yılından bu yana 12 binden fazla kadının eğitim aldığı Girişimde Kadın Gücü Projesi kapsamında ayrıca 149 girişimci kadına mentörlük, 40 girişimci kadına toplam 3 milyon TL tutarında sıfır faizli kredi desteği, 26 girişimci kadına iş geliştirme desteği verildi. Projenin 2026- 2027 yıllarını kapsayan iki yıllık yeni döneminde; çevrim içi ve yüz yüze eğitimler, saha etkinlikleri ve dijital platformlar aracılığıyla toplam 7.500 girişimci ve girişimci adayı kadına daha erişim sağlanacak. 120 girişimci kadına, her yıl 6 ay süreyle mentörlük desteği verilecek. Bu programa katılan girişimciler arasından jüri tarafından başarılı bulunan 60 girişimci kadına ise iş geliştirme ödülü verilecek. TÜRKONFED Hakkında: Çatısı altında 31 federasyon ve ulusal-uluslararası 340 üye dernek üzerinden 100 bini aşkın şirket yer alan TÜRKONFED, üye tabanı ile toplam (enerji dışı) dış ticaretin %83'ünü, tarım ve kamu dışı kayıtlı istihdamın yaklaşık %55’ini sağlamaktadır. İstanbul, Batı Anadolu, Marmara ve İç Anadolu, Trakya, Batı Karadeniz, Orta Karadeniz, Orta Anadolu, Kuzey Anadolu, Doğu Karadeniz, İç Anadolu, Güney Ege, Doğu Marmara, Batı Akdeniz, Doğu Akdeniz, Güney Marmara, Çukurova, Kuzey Marmara, Doğu ve Güneydoğu Anadolu, Güneydoğu, Zafer, İpekyolu, Kapadokya, Mevlana, Doğu, Serhat, Dicle ve Fırat Sanayici ve İş İnsanları Federasyonu’nun yanı sıra Sektörel Dernekler Federasyonu, Yapı Ürünleri Üreticileri Federasyonu, Ev ve Mutfak Eşyaları Federasyonu, Plastik Sanayicileri Federasyonu ve Serbest Mimarlar Dernekleri Federasyonu da TÜRKONFED’in organizasyon yapısında yer almaktadır. TÜRKONFED, Avrupalı KOBİ’lerin çatı örgütü olan ve 12 milyon firma ve 55 milyon çalışanı temsil eden Avrupa KOBİ Birliği (SMEunited) üyesidir.
Maysan Mando, İSO 500 Listesine Girerek Türkiye’nin Sanayi Devleri Arasındaki Yerini Aldı
Dolar 46,5154
Euro 52,9470
Altın 5.947,95
BİST 14.554,66
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Bursa 30°C
Parçalı Bulutlu
Bursa
30°C
Parçalı Bulutlu
Per 31°C
Cum 32°C
Cts 32°C
Paz 32°C

Yıldırım Belediye Başkanı Yılmaz, ilk 500 gününü değerlendirdi

Yıldırım Belediye Başkanı Yılmaz, ilk 500 gününü değerlendirdi
2 Eylül 2020 11:58
602
A+
A-

Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, belediye başkan yardımcıları ve birim müdürleriyle gerçekleştirdiği toplantıda, görev süresinin ilk 500 gününde yapılan çalışmaları ve gelecekte yapılacak projeleri değerlendirdi.

Yıldırım Belediye başkanlığı görevinde 500 günü geride bırakan Başkan Oktay Yılmaz, geride kalan süreçte hayata geçirilen projeler, uygulanan yönetişim anlayışı ve gelecek ile ilgili hedeflerini değerlendirdi. Belediye başkan yardımcıları, birim müdürleri ile bir araya gelen Başkan Yılmaz, temel önceliklerinin mali disiplini sağlamak olduğunu vurgulayarak, şehrin ihtiyaçlarını vatandaşların talepleri ve beklentileri doğrultusunda ortak akılla tespit ettiklerini söyledi.

“TÜRKİYE’NİN ÖNÜNÜ AÇTIK”



Geride kalan 17 aylık dönemde enerjilerinin büyük bir bölümünü, ilçenin makus talihi haline gelen plansız yapılaşma ve sağlıksız şehirleşmenin getirdiği olumsuzlukları ortadan kaldırmak için harcadıklarını dile getiren Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, “Mülkiyet sorunu kaynaklı plan uygulama iptalleri dönüşüm süreçlerini sürekli sekteye uğrattı. Modern, güvenli şehirlerin olması gereken yerlerde sosyal donatı alanları yetersiz, ulaşım ağları eksik, ekonomik değeri olmayan çöküntü bölgeleri oluştu. Yaptığımız çalışma ve istişareler sonrasında bu sorunun ancak bir kanun düzenlemesi ile çözüme kavuşabileceği sonucuna vardık. Büyükşehir Belediyemiz ve Çevre ve Şehircilik Bakanlığımız ile görüşmelerde bulunduk. Bu çalışmalarımız sonucunda İmar Kanunu’nun 18. Maddesi’nde değişiklik yapılmasına öncülük ederek, kanunun Uygulama Yönetmeliği’nin hazırlanarak çıkarılmasına da katkı sağladık. Bu yasal düzenlemeler, parsel bazında iptale sebep olan mülkiyet sorunlarının çözümü için elimizi güçlendirdi. Yıldırım’da ve Türkiye’de yılları bulan zaman kaybının önüne geçilerek tekrar tekrar uygulama yapma dönemi de sona ermiş oldu” dedi.

“TARİHİ ADIMLAR”

Yıldırım’ın geride kalan 40-50 yılda aldığı yoğun göç sonucu yaşadığı kontrolsüz şehirleşme nedeniyle, şehrin geleceğinin önündeki en büyük engel haline gelen plansız yapılaşmayı ve sağlıksız yapıları ilçenin gündeminden çıkaracak tarihi adımlar attıklarını işaret eden Başkan Yılmaz, “Mevlana, Ulus, Arabayatağı, Hacivat, Yavuzselim ve Çınarönü mahalleleri ile bütüncül bir yaklaşım oluşturulması, mülkiyet sorunlarının giderilmesi ve 6306 Sayılı Afet Riski Altındaki Alanların Dönüştürülmesi Hakkındaki Kanun’un yükümlülüklerinin yerine getirilebilmesi için riskli alanda ve riskli alan dışındaki sit alanından çıkarılan 103 hektarlık alanda imar planı ve uygulamasını tamamlayarak Şirinevler Mahallesi’nin geleceğini kurtaracak adımları atıyoruz. 75. Yıl, Esenevler ve Yiğitler mahallelerimizdeki 44.5 hektarlık alanda hemşehrilerimiz için modern yaşam standartlarına alt yapı oluşturacak ve kentsel dönüşüme kolaylık sağlayacak çalışmayı hayata geçiriyoruz. Bununla birlikte Değirmenönü ve Karapınar mahallelerindeki 232 hektarlık alanda sürdürdüğümüz imar planı çalışmaları ile bölgede kentsel dönüşümün önünü açacağız” diye konuştu.

“YÜZDE 90’A ULAŞTIK”

Yıldırım’da kentsel dönüşümü zaman kaybetmeden hayata geçirmek için Türkiye’ye örnek olacak bir projenin hazırlıkları içerisinde olduklarını dile getiren Başkan Yılmaz, “Mevlana Mahallemizde gerçekleştirilen kentsel dönüşüm kapsamında geçtiğimiz yıl anahtar teslimini yaparak Hüma Hatun evlerinde yeni bir yaşamın kapısını aralamıştık. Şehrimizin Kuzey Anadolu Fay Hattı üzerinde, 1. Derece Deprem Kuşağı’nda olduğu unutulmamalı. Zaman kaybetmeden güvensiz konutların yerlerine yıkılıp yenilerinin yapılması olası bir büyük depremde can ve mal kayıplarının önüne geçilmesini sağlayacaktır. Bu kapsamda dönüşüme gerçek anlamda örnek olacak ve Bursa’nın tarihi kimliğine de uyumlu olacak bir kentsel dönüşüm projesi hazırlığı içerisindeyiz. Mevlana Mahallemizde 7. Etap olarak adlandırdığımız bölgede bir proje gerçekleştiriyoruz. Çevre ve Şehircilik Bakanımız Bursa’ya geldiğinde bunun müjdesini vermişti. Proje hazırlıklarında son aşamaya geldik. Daha önceki uzlaşma görüşmelerinde vatandaşlarımızın yüzde 40 civarında uzlaşma görüşmelerine katıldığını gördük. Buradaki vadeyi 2 yıldan 10 yıla çıkararak uzlaşma oranımızı da yüzde 90’a çıkardık. İnşallah Bursa’da örnek olacak bir kentsel dönüşüm projesini hep birlikte gerçekleştireceğiz” ifadelerini kullandı.

“ULAŞIM NEFES ALACAK”

Birçok şehrin olduğu gibi Yıldırım’ın da öncelikli çözüm bekleyen konularından birisinin ulaşım olduğuna işaret eden Başkan Oktay Yılmaz, “Mevcut yollarımız, artan nüfus ve bunun beraberinde trafik yoğunluğuna cevap vermekte zorlanıyor. Bunu çözmek adına yeni yatay ve dikey arterlerin açılması gerekiyor. Yunus Emre Bulvarı’nı Özdilek Caddesi’ne bağlayacak yolun 700 metrelik ilk etabının açılması için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Osmangazi ve Yıldırım’ı birbirine bağlayan Yunus Emre Bulvarı, hem Yakın Çevre Yolu’na hem de Ankara Caddesi’ne bir alternatif teşkil ediyor. Ancak bu yol Yunus Emre Spor Kompleksimizin önünde son buluyor. Araçlar buradan Yakın Çevre Yolu’na veya Ankara Caddesi’ne yönelmek zorunda kalıyor. Bu da zaten yoğun bir trafik akışı olan bu yollarımızdaki yoğunluğu daha da arttırıyordu.  Polis Okulu Kavşağı’ndan Hastane Caddesi’ne olan bağlantıyı da tamamlayarak hem Eski Fakülte Kavşağı’nı rahatlatmış, ulaşımı kolaylaştırmış olacağız. Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nin altından geçen Erdoğan Caddesi’nin Esenevler Kavşağı’na bağlanması da öncelikli çalışmalarımızdan birisi olacak. Büyükşehir Belediyemizin desteği ile açılacak yeni aks ile birlikte Polis Okulu Kavşağı başta olmak üzere bölgedeki trafik yoğunluğu azalacak” şeklinde konuştu.

SOSYAL BELEDİYECİLİK FARKI

Yıldırım’da sosyal belediyecilik hizmetlerini, insanlara hakkaniyetle ulaşmayı amaçladıkları bir çalışma alanı olarak gördüklerini belirten Başkan Oktay Yılmaz, “Yardım konusu insanların ihtiyaçlarını karşılama hususunda hassas olunması gereken bir çalışma yapmayı gerektiriyor. 2019 yılının Nisan ayından bu yana 13 bin 815 aileye gıda yardımı yaparken, Ramazan ve Kurban Bayramlarında 2 bin 500 ihtiyaç sahibi aileye gıda desteği sağlandık. Aynı dönemde çocuklar başta olmak üzere Ramazan ve Kurban Bayramları öncesinde ve Bir Bot Bir Mont Projesi kapsamında 5 bin 685 kişiye giysi desteğinde bulunduk. Bu dönemde 22 bin 180 kişiye çorba dağıtımı da gerçekleştiren Sosyal Destek Hizmetleri Müdürlüğü ekiplerimiz, 52 bin 511 kişiye de sıcak yemek teslim etti. Engelli vatandaşlarımızın da taleplerini geri çevirmeden, 66 tekerlekli sandalye ve 34 hasta yatağı desteği sağladık. Koronavirüs sürecinde sosyal yardımlaşma çalışmalarımızı arttırarak sürdürdük. Bu minvalde sadece 65 yaş üstü ve kronik hastalarımıza değil ihtiyaç sahibi ailelerimize de yardım elimizi her daim uzattık. Sıcak yemek, gıda ve ekmek dağıtımı noktasında Yıldırımlı ihtiyaç sahibi vatandaşlarımıza yardımcı olarak bütün hayırseverlerimizle iş birliği içerisinde hemşehrilerimizin yanında olmaya gayret ettik. Sadece 65 yaş üstü ve kronik hastalarımız değil ihtiyaç sahibi tüm hemşehrilerimizin sorunlarını gidermeye çalıştık. Sadece kuru gıda sağlama noktasında değil evlerinde yemek yapamayan büyüklerimiz için aşevimizi de onların hizmetine sunduk.  Bu kapsamda 10 bin 568 kişiye hayırseverlerin de desteği ile hazırlanan gıda kolileri teslim ettik. Sokağa çıkmaları kısıtlanan kimsesiz, hasta, yaşlı ve ihtiyaç sahibi 16 bin 17 aileye 37 bin 451 kişilik sıcak yemek dağıtımı yaptık. Bunun yanında yine ihtiyaç sahibi 7 bin 800 kişiye çorba dağıtımı, 52 bin 511 kişiye yemek dağıtımı gerçekleştirdik. Pandemiye karşı öncelikli risk grubunda yer alan 65 yaş üstü vatandaşların sağlığının korunması adına 17 bin 698 kişiye maske ve kolonya desteği sağladık” şeklinde konuştu.

İŞ GARANTİLİ MESLEK EĞİTİMİ

Yıldırım’da ciddi anlamda bir iş gücü olduğunu, bu iş gücünün hem nitelikli hale gelmesi hem de aktif olarak istihdama dahil olması ve iş garantili eğitimler almaları için önemli bir merkezi hayata geçirmeye hazırlandıklarının altını çizen Başkan Yılmaz, “Gençlerimize bir sosyal yardımda bulunmaktan ziyade, onların birer altın bilezik sahibi olmalarını, meslek edinmelerini önemsiyoruz. Daha önce İŞKUR ve BTSO ile yaptığımız ortak protokol gereği Yıldırım İstihdam Ofisimizi açmıştık. Şimdi ofisimizi genişleterek burada vereceğimiz hizmetimizi daha yaygın hale getiriyoruz. İnşa çalışmalarımızı sürdürdüğümüz alanda 2 atölye binamızı gerçekleştiriyoruz ve yeni derslikler, seminer salonlarıyla beraber yaklaşık 8 birim daha istihdam merkezimize ilave ederek gençlerimizin hem iş bulmaları hem de meslek edinmeleri noktasında önlerini açmaya gayret ediyoruz. Yıldırımlıların desteği ile çalışmalarımızı ilçeye değer katmak için sürdüreceğiz. Bundan önce olduğu gibi sonraki dönemde de mali disiplini elden bırakmadan, hemşehrilerimizden aldığımız güç ile çalışacağız” ifadelerini kullandı.

YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.