Bursa 28°C
Çok Bulutlu
Bursa
28°C
Çok Bulutlu
Paz
29°C
Pts
29°C
Sal
29°C
Çar
31°C
Kastamonu’daki ormanlık alanda yaşayan kızıl geyikler, İl Jandarma Komutanlığı ekiplerinin desteğiyle besleniyor.
KASTAMONU (İGFA) – Yaklaşık 10 yıl önce askerler tarafından yaralı halde bulunup tedavisi yaptırıldıktan sonra doğaya salınan geyik için yem bırakılması üzerine zamanla bölgedeki geyik sayısı 13’e yükseldi.
İl Jandarma Komutanlığı’na bağlı ekipler o günden bu yana her gün bölgeye meyve, sebze ve ot bırakarak, geyikleri aç bırakmıyor.
İçişleri Bakanlığı’nın internet sitesinde yer alan habere göre her gün ormanlık alandan gelen geyikler kendileri için bırakılan meyve, sebze ve otu yedikten sonra bölgeden ayrıldığı kaydedildi.